25 maart 2020
Geen bijeenkomst

Deze excursie is geannuleerd. Er is geen bijeenkomst.

Start 11 uur bij de AMZ, Quistenburg 8 in Borssele.
Na afloop is er een tafel gereserveerd voor een lunch bij Landlust. Landlustweg 1 te Nieuwdorp.
Graag voor dinsdag 24 maart 2020, 12.00 uur je bericht over de aan- of afwezigheid via de LionsNL-app of via oosterschelde@lions.nl

Wat gaan we zien en horen?

Ongetwijfeld een verhaal over de geschiedenis van het bedrijf. De AMZ is dit jaar 97 jaar jong en dat is niet niks voor een zelfstandig vervoersbedrijf.
De AMZ staat nu voor: Personenvervoer in de breedste zijn des woords, Schadeherstel de Muynck, De Muyck Techniek voor onderhoud en APK, Industriespuiterij, Trailerservice en Aircoservice.

Maar we willen natuurlijk ook graag weten wat de bedrijfsfilosofie is, hoe de markt van het vervoer in elkaar zit. Hoe om te gaan met  groepsvervoer en scholieren? Hoe benader je de toeristenmarkt om de geplande reizen vol te krijgen?
Wat is de toekomstvisie op de reiswereld en in het bijzonder voor de AMZ.
En wat is de impact op de reiswereld van het coronavirus en dus ook op de AMZ?
Kortom: er zijn veel interessante vragen te bedenken om zo een aparte inkijk te krijgen op deze voor ons niet alledaagse wereld in het personenvervoer.